mobesetv.blogspot.com.tr

mobesetv.blogspot.com.tr
Tüm dünyadan canlı webcam, mobese, 360° sanal gezinti,panoramik video ve görüntüleri

KIZILAY KAN BAĞIŞI

KIZILAY KAN BAĞIŞI
KAN ACİL DEĞİL, SÜREKLİ İHTİYAÇTIR !

Tuesday, December 14, 2010

Good Will Hunting (Can Dostum)

Good Will Hunting (Can Dostum)
Yapım Yılı: 1997
Süre: 125 dk

Oyuncular
Robin Williams
-- Sean Maguire
Matt Damon
-- Will Hunting
Ben Affleck
-- Chuckie Sullivan
Stellan Skarsgård
-- Gerald Lambeau
Minnie Driver
-- Skylar
Yönetmen
Gus Van Sant


Senarist
Matt Damon
Ben Affleck


Yapımcı
Lawrence Bender


Müzik
Danny Elfman


Görüntü Yönetmeni
Jean-Yves Escoffier

Good Will Hunting (Can Dostum)

Will, bir üniversitede hademelik yapan süper zeki bir gençtir. Will, bir türlü sokak kavgalarından kendini alıkoyamaz ve başı derde girer. Hapise düşmek üzere olan Will'i bu durumdan kurtarabilecek tek kişi onun yeteneklerini farkeden, okulun profesörlerinden Sean McGuire'dır. Aralarında bir anlaşma yaparlar ve bu zamanla çok özel bir dostluğa doğru yol alırlar..

YOUTUBE VIDEO LIST

italya seyahat / tatil müzik esnaf youtube

MOBESE TV

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MOBESE TV