mobesetv.blogspot.com.tr

mobesetv.blogspot.com.tr
Tüm dünyadan canlı webcam, mobese, 360° sanal gezinti,panoramik video ve görüntüleri

KIZILAY KAN BAĞIŞI

KIZILAY KAN BAĞIŞI
KAN ACİL DEĞİL, SÜREKLİ İHTİYAÇTIR !

Sunday, February 20, 2011

SÖylenen Son SÖzler

SÖylenen Son SÖzler
01. Postanede bana ait bir koli varmı? onu almaya geldim...
02. O irmikleri neden aldın Seher? Helva mı yapacan?
03. Korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak? Tanıdık biridir...
04. Hayatımda hiç bu kadar güzel bir yemek yememi?tim...
05. Yalan söylüyorsam ?uracıkta öliim...
06. Tahliye mi oluyorum imam efendi?
07. Gel abi burası boyu geçmiyo...
08. Arabayi neen bu kadar yava? kullanıyorsun (Erkek arkadasina bir kiz)
09. Gelen ?ey köpek balı?ına ne kadar da benziyoo...
10. Hepbirlikte gelmeye cesaret edemezler.
11. Gurup Projemizin teslimi yarindi di mi...
12. Korkma ben attı?ımı vururum.
13. Abi, ?eytan doldurur...
14. Karıcım, son günlerde biraz kilo aldın galiba?
15. Elektrikçiye ne gerek var canım, ben ?imdi hallederim...
16. Atlasam bir?ey olmaz di mi?..
17. O?lum lan ?u herife ayı deme bak
18. Dur basma o dü?meye
19. Hanııım, bi kibrit yak da bakalım bu ne kokusuymu?....
20. Aya bak aya!! Kamyon farı gibi...
21. Yakla?ırsanız atlarım...
22. Baba... Ben hamileyim.
23. Komutanım burayi beklemek çok saçma ama
24. Evladım beni kar?ıdan kar?ıya geçirir misin?
25. Bakın çocuklar, bu deney seti, kapa?ı açılınca güvenlik önlemi olaraktan
elektri?i keser.
26. Çavu? bu fitilin uzunlu?u ne kadardı?
27. Bence burada mayın yok
28. Abiii, formating drive C ne demek?
29. Gel bak Pentagon'u hack ettim!
30. Yok merak etme, formatlamam hard diskini, biliyom ben bu i?i...
31. Bak, i?lemciyi çıkar, kabloyu 220 Volt yazıyo ya, heh, oraya tak!
32. Arkanda ayı var!
33. Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardı?
34. Kanın yerde kalmayacak!
35. Merak etme bizi vuramaz, menzilin diı?ındayız...
36. Yok olum elektrik gelmiyo ?u anda...
37. Kadranda 260 kmh yazıyo ama ben bunu geçerim hoca...
38. Bungee jumping çok zevkli bi olaymı? ya...
39. Boeing 747'lerin kaza olasılı?ı binde birmi?, iyi uça?a bindik ha...
40. Tüplerimiz sigortalıdır hanımefendi, bakın deniyorum...
41. Korkma, bu tünelden yıllardır tren geçmiyor...
42. Sayin Milas halkı, huzurlarınızda ilk do?algaz oca?ını yakıyorum...
43. Abi çevremizde fazla polis yok, teslim olmayalım, kaçalim abi...
44. Anne, az önce üzerinde kızılay olan dolaptan bonibon alıp yedim...
45. Bu "çuf çuf" sesi de nereden geliyor?
46. Sarı kabloyu kesicem di mi?
47. Benj sarhojz de?ilim! (direksiyon ba?ında)
48. Bak ?imdi telefonu elektrik prizina nasıl ba?lıcam!
49. Abi, namludan bakınca dolu oldu?u anla?ılıyor mu?
50. Tutmayın lan beni, bittin olum sen!!!
51. Su ?i?esinin üstünde neden "Siyanür" yazıyor?
52. Seni düelloya davet ediyorum.
53. Allaah! Adam çarpılıyo len, yardım edin!
54. Avizeler neden sallanıyor yaw?!?
55. Tadı biraz garip geliyo, son kullanma tarihine bi baksana.
56. Aaaa, kara kediye bak ne ?irin... (merdivenin altından geçerken) 57. Yaw
bu kapuskanın neyi var böyle.
58. Karokoldan bu kadar korkmayın yaw... Muhtemelen bi imza için
ça?ırıyorlardır...
59. Ne diyoooon lan sen siiiiibop...
60. Komando ormanda ne bulsa yemeli...Komando Ormanda ne bulsa
yemeli...Komando ormanda ne bulsa yemeli...
61. Yaw bunların hangisi benim romatizma ilacım?
62. Yaw bu kadar korkma Neriman.Sen hiç teleferik kazası duydun mu?
63. Kıpırdamazsan saldırmaz...Hiç kıpırdama...
64. Niye öyle bakıyorsun Muammer?
65. Lan o?lum rus ruleti öylemi oynanır dur da göstereyim...
66. Bak Sadıkçı?ım seninle ilgili bir dedikodu duydum ama önce sana sorayım
dedim. Sahi senin Kontrgerilla ile ili?kin var mı?
67. Artık demokrasiye geçtik o?lum. Darbe marbe olmaz.
68. Müjdemi isterim Turhan abi. Bir kızın daha oldu...
69. Yalan söylüyorsam ?uracıkta öliim...
70. Yaw ?una bak, ne kadar gerçekçi bir oyun....
71. Abi bu yeni aldı?ım modem için paratoner taktık, bi?ey olmaz.
72. Help help borgkkkkkggggggz help help (hehe turiz karı bize el sallıyo)
73. Patron yaaa; bu maa? yetmiyo yaaa; zam yapsana?
74. Senin için ölebilirim...
75. Hoha agam soninda devlet babo köyümüza el attı... Bah uçahlarla hediye
atıyolar...
76. Bak olm hani ak?amları HARLEM`de dola?ılmazdı? Mis gibi dola?ıyom
i?te...
77. ?????t... Sessiz olun ?oför uyuyo...
78. Yaw karıcım koskoca TİTANİK bu hiç batar mı....
79. Vaqqus abi senin için öle böle diyolar... Do?ru mu?
80. Abiii, FORMAT /U ne demek?
81. Yok merak etme, formatlamam hard diskini, biliyom ben bu i?i...
82. Ufacık çocukta bıçak ne gezer? Ben sata?çam walla...
83. Bu kutunun içinden TIK TIK sesler geliyor yaw...
84. Bak ellerimi bırakip bisiklet sürebiliyorum...
85. Ne tatlı, ısırır mı?
86. Sen belediye otobüsü deyip geçme baya hızlı gidiyor bunlar...
87. E?hedüennailaheillallah...
88. Bu külüstür 200 yaparmı..?
89. Arkamda duraca?ına gelde uçurumun manzarasını seyret..
90. Durumun çokımu kötü doktor bey...
91. Çocu?um oynama ?u arabanın el fireni ile..
92. Uçak sanki çatımıza dü?ecek...
93. Hani kontrol kalemi bozuk degildi..
94. Doktorun her dedigini yaparsak açlıktan ölürüzye dostum ye..
95. Hii.!! Kocacı?ım sen Ankarada degil miydin.?
96. Bu telde elektirk var mı.?
97. Bu ilk deneyi?im...
98. Ulan biz bugüne kadar kaç bomba imha ettik kes lan mavi teli...
99. Arkada? biz denizde büyüdük gölde bo?ulmayız.
100. ?öfer bey bir?ey soracaktım..
101. Burası nekadar karanlık önümü göremiyorum
102. Ben kırmızı ı?ıkta durmam..
103. Pilot ?u anda klap krizi geçirse..
105. Sevgilim saçmalama ma?arada ayının ne i?i var..
106. Dönme dolap niye durdu..
107. ?u cevizide koparıyım inecem..
108. Bu ak?am çok yedim galiba..
109. Ne uysal at bu..
110. Çatıya çıkıp anteni düzeltiyim..

- Bak simdi nasil solliycaz...
- Gel abi burasi boyu geçmiyo.
- Aya bak aya, kamyon fari gibi !!!
- Ben denedim korkmayin.
- Bak Kadri abi, suyun derinligi önemli diil, asil is atlamasini bilmek...
- Yav Hayrettin abi, burasi Galatasaray tribünü diil galiba...
- Vakkas abi. senin için öyle böyle diyorlar, dogru mu?
- Hihoha... Bak gelen sey köpekbaligina ne kadar da benziyor.
- Rasim abi, kafesin kapisi kapali degil mi?
- Nalan, bi kibrit yak da bak bakalim ne kokusuymus...
- Baba... Ben hamileyim.
- Yapma Satilmis abi, seytan doldurur.
- Rasim abi su omzumu bi kütürdetsene.
- Sözünü geri alman için sana bes dakka veriyorum.
- Bu külüstür essahtan 200 yapiyor mu?
- Ben bunu bilir bunu söylerim Refik. Tren yolculugu en guvenilir yolculuktur.
- Arkamda duracagina gel de uçurumun manzarasina bak kocacigim...
- Semra'cigim bak arabanin ibresi 200'u gösteriyor.
- Valla bak sarhos bile olmadim bacanak. Gel bir büyük daha devirelim sonra yola çikariz.
- Korkacak bir sey yok sevgilim. Bir imza icin karakola cagiriyorlar... Hepsi bu...
- Yapma Sefik abi seytan doldurur...
- Bak bu sana son tras olusum Refik abi. Pesin pesin söylüyorum bu sefer de orami burami kesersen bundan sonra baska berbere tras olurum haberin olsun.
- Durumum cok mu kötü doktor bey?
- Nesi var bu kapuskanin?
- Ben öldükten sonra tablolarim cok para edecek Aysegül..
- Bogaza gelip temiz hava almayi iyi akil ettik... Çocugum oynama su arabanin el freniyle...
- Aaa evler ne kadar yakinlasti Perihan. Sanki uçak çatilarin üstünden uçuyor. Aaaa...
- Operasyon basariyla tamamlanmistir.
- Elektrikçiye gerek yok. Ben simdi hallederim...
- Öyle mutluyum ki. Gazetedeki yildiz falimda yüz yasina kadar yasayacagim yaziyor.
- Doktora neyin gerek yok. Beni üfürükçü Sabit hocaya götürün.
- Sssst çocuklar, simdi hepimiz birden sandalin öbür tarafina yüklenelim. Sandal batacak diye Selami'nin ödü kopuyor...
- Hani bu kontrol kalemi bozuktu? Bak ne güzel gösteriyor iste.
- Mektubunda diyorsun ki gel gayri.
- Ibibikler öter ötmez ordayim.
- Vatan borcu biter bitmez ordayim..
- Ulan bir de memleket ilerlemiyor derler. Su bindigimiz asansorler on sene öncesine kadar Yugoslavya'dan getirtilirdi. Bunu bizimkiler yapmis. Ne eksigi var?
- Iddia etme Ebru'cugum. Fren sagdaki pedal bence

YOUTUBE VIDEO LIST

italya seyahat / tatil müzik esnaf youtube

MOBESE TV

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MOBESE TV